Reklamacje i zwroty
Gwarancja konsumencka obejmuje 24 miesiące od otrzymania towaru. Kupujący zobowiązany jest do sprawdzenia towaru przy odbiorze przesyłki. Gwarancja obejmuje tylko wady produkcyjne. Wady powstałe w wyniku niewłaściwej obsługi, mycia, normalnego zużycia lub uszkodzeń mechanicznych nie są objęte gwarancją.
Reklamacja towaru musi zawierać opis wady, numer zamówienia, imię i nazwisko zamawiającego, adres zwrotny oraz numer telefonu do kontaktu. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki.
Sprzedawca informuje kupującego o otrzymaniu towaru do reklamacji i terminie rozpatrzenia drogą mailową. W przypadku uzasadnionej reklamacji towar zostanie naprawiony lub wymieniony. Towar ten zostanie wysłany na koszt sprzedawcy. Jeśli naprawa lub wymiana nie będzie możliwa, środki pieniężne zostaną zwrócone. Sprzedawca informuje kupującego drogą mailową o sposobie rozpatrzenia reklamacji. Ważna informacja: Należy pamięta
, że w żadnym przypadku przesyłki reklamacji nie mogą być wysyłane za pobraniem. W takich przypadkach przesyłka jest zwracana nadawcy. Sprzedawca jest zobowiązany do zwrotu kosztów dostawy towaru tylko w wysokości odpowiadającej najtańszemu oferowanemu sposobowi dostawy towaru.